سایتهای پیشنهادی
خانه / خدمات برون سپاری / برون سپاری وظایف نماینده مدیریت در ISO9001 / برون سپاری وظایف نماینده مدیریت سیستم کیفیت

برون سپاری وظایف نماینده مدیریت سیستم کیفیت

نماینده مدیریت کیست ؟

مدیریت ارشد سازمان بمنظور حصول اطمینان از اثربخشی سیستم مدیریتی و دریافت گزارشات مورد نیاز از فرآیند ها ، یکی از مدیران خود را بعنوان نماینده مدیریت ایزو در سیستم های مدیریتی مشخص می نماید . مدیریت ارشد در ابتدای استقرار سیستم های مدیریتی در سازمان ، نماینده مدیریت را طی حکمی به کلیه کارکنان معرفی نموده و از تمامی کارکنان تلاش در جهت تحقق بهبود سیستم مدیریتی و همکاری با نماینده مدیریت خواستار می باشد .

در برخی از ساختار های سازمانی، عموما” مسئول تضمین کیفیت را بعنوان نماینده مدیریت در سیستم های مدیریتی معرفی می نمایند .

شرایط احراز نماینده مدیریت ایزو :
با توجه به استاندارد مدیریتی مد نظرو نظر مدیرارشد سازمان شرایط احراز شغل نماینده مدیریت سیستم های مدیریت تعیین می گردد .انتخاب شخصی پیگیر و مسئولیت پذیری برای شغل نماینده مدیریت ایزو می تواند به تسریع در روند استقرار سیستم های مدیریتی کمک زیادی نماید .

حداقل مهارت های مورد نیاز جهت نماینده مدیریت ایزو :

– تسلط به استاندارد ایزو مد نظر سازمان .
– تسلط به انجام ممیزی داخلی سازمان بر اساس استاندارد ایزو ۱۹۰۱۱
– مهارت های ارتباط با کارکنان

مهمترین شرح وظایف نماینده مدیریت در سیستم های مدیریتی می تواند شامل موارد زیر باشد :

حصول اطمینان از اینکه فرایندهای سیستم مدیریت کیفیت ایجاد و اجرا شده و برقرار نگه داشته می شود .

گزارش دهی به مدیریت ارشد در مورد عملکرد سیستم مدیریت کیفیت و هر نوع نیاز به بهبود ، تغییر و یا نوآوری .

حصول اطمینان از افزایش آگاهی در مورد خواسته های مشتری در سرتاسر سازمان و تمرکز بر مشتریان .

نظارت کلی بر حسن عملکرد و انجام وظایف واحد ها و بخش ها در چارچوب نظام کیفیت .

و…………..

 

امابرون‌سپاری چیست؟

یک تعریف مشترک، برون‌سپاری را «تفویض برخی از وظایف و اهداف بخش‌های مختلف سازمان به افراد یا شرکت‌هایی خارج از آن گفته می‌شود که در صنعت مورد نظر از تخصص کافی برخوردار است و در مقایسه با نتیجه نهایی با هزینه کمتری وظایف مورد نظر را انجام می‌دهد.»

مزیت های اصلی برون سپاری

• کاهش هزینه ها و افزایش زمان برای تمرکز بیشتر بر روی موضوع یا محصول اصلی کسب و کار است.
• سرعت و راندمان برون سپاری فرآیندهای کسب و کار را افزایش می دهد.
• سازمان ها با استفاده از برون سپاری فرآیندهای کسب و کار، به آخرین فن آوری دست پیدا می کنند.
• روشی انعطاف پذیر و آسان برای انتخاب مناسب ترین خدمات برای عملیات شرکت است.
• گزارش دهی سریع و دقیق.
• صرفه جویی در منابع مربوط به نیروی انسانی و آموزش.

 

در ارائه خدمت ، برون سپاری مسئولیتهای نماینده مدیریت سیستم کیفیت ، شرکت کیفیت نشان پارسیان تمام یا قسمتی از وظایف و مسئولیتهای نماینده مدیریت یک سازمان را مطابق توافق با سازمان پذیرفته و ملزم به اجرای صحیح وکافی آنها می باشد .

فرایند درخواست خدمات برون سپاری وظایف نماینده مدیریت سیستم کیفیت   به صورت خلاصه به شرح زیر می باشد : 

تماس سازمان با  کیفیت نشان پارسیان

ارائه اطلاعات اولیه در خصوص سازمان متقاضی

جمع بندی اطلاعات و مذاکرات اولیه با سازمان متقاضی

جمع بندی مذاکره و تهیه پیش نویس اولیه قرارداد

انعقاد قرارداد مطابق توافق به همراه با گانت چارت اجرایی ( تاریخ و زمان کلیه فعالیتها تنظیم می گردد  )

پیگیری و ارائه گزارشات مطابق با گانت توافق شده

خاتمه و تسویه یا تمدید قرارداد جدید  برای دوره بعدی سازمان

 

راه های ارتباط با ما شامل : 

 

غام از طریق واتس اپ ، ایتا ، بله  به شماره های : 09128065814  – 09309704963

ایمیل های  INFO@MOHSEN-NAGHDI.IR –  MNFR94@YAHOO.COM 

تماس با شماره های 09128065814  –  77276887-021