مدل های تعالی امروزه در سازمانهای مختلف بسیار کاربرد دارد و معمولا توسط سازمان های پیشرو مورد استفاده قرار می گیرد.
مدل های تعالی سازمانی از دهه ۱۹۵۰ میلادی ایجاد شد و با الگو برداری از شرکتهای موفق دنیا چارچوبی برای سازمانهای موفق شد.
مدل های تعالی در کشور های مختلف بعنوان جایزه های کیفیت شناخته می شود، این جوایز به شرح زیر می باشد:
مدل دمینگ (مدل ژاپنی)
مدل مالکوم بالدریج (مدل امریکایی)
مدل EFQM (مدل اروپایی)( European Foundation for Quality Management =EFQM)
در ایران مدل EFQM بعنوان الگویی برای ایجاد جایزه ملی کیفیت و جایزه ملی بهره وری استفاده شد و این جایزه به سازمانهایی که بتوانند مطابق امتیاز های ارائه شده نمره کسب کنند اعطا می شود.
مدل تعالی سازمانی بر اساس EFQM دارای ۵ معیار توانمند ساز و ۴ معیار نتایج می باشد که هرکدام از دو دسته به صورت مجزا ۵۰۰ امتیاز دارا می باشند.
سرفصل های دوره آموزشی آشنایی با مدل تعالی سازمانی ، خودارزیابی و اظهارنامه نویسی
دوره فوق الذکر به دو صورت، حضوری و آنلاین قابلیت اجرا دارد .
با توجه به سطح بلوغ سازمانی و مخاطبین در دوره قابلیت تغییر و اجرا دارد .
راه های ارتباط با ما شامل :
پیغام از طریق واتس اپ ، ایتا ، بله به شماره های : 09128065814 – 09309704963
ایمیل های INFO@MOHSEN-NAGHDI.IR – MNFR94@YAHOO.COM
تماس با شماره های 09128065814 – 77276887-021